Boosta sexet i din relation

Många män och kvinnor som är i en relation kan dela känslan av att sexlivet svalnar med tiden när den enda gången man sitter nära varandra är framför tv:n.
Varför blir det så? Finns det något vi kan göra för att mota Olle i grind?

Bara det uttrycket skulle ju kunna göras lite mer erotiskt laddat…

Tidningen ShapeUp hade några tips, bla morgonsex minst en gång i veckan, överraskningar, fantasier, flirtande, hångla, titta på porr , använda sexleksaker, prova nytt osv.

Jag tänker att det gäller att hålla igång lågan för att inte leden ska slockna helt och
då blir det så mycket svårare att få igång det igen.

Kanske göra vardagen lite spännande med att göra något oväntat eller kanske att åka
iväg från varandra och få längta?

Vikten av att hålla igång sitt eget kön inte att förglömma, klittra, runka, smeka, fantisera med
sig själv gör ju också att lusten hålls levande.

Vad gör ni för att hålla sexet levande med er partner?
Jag minns en artikel jag läste om en kvinna som gav sin man 365 dagars sex i 40-årspresent, det tycker jag var en häftig present.
Kvinnan gjorde det för att komma nära sin man och boosta deras relation.
Det visade sig att lusten skapade ännu mer lust och det blev som kvinnan önskade sig.

Januarikramar

Fanny Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0