Hormonidepp trots solsken ute?

Har du tappat lusten? Pirrar inte alls i kroppen som det än gång gjorde och dessutom ligger din partner där som en honungburk fylld till bredden med söt god honung men dina bin har helt somnat in.

Vad göra?

Jag har i över ett år prövat allt, inklusive att lyssna på min frisör som gjorde en mycket bra rapportering över omvärldsbevakningen:

"Jag kan bli lustfylld och varm mellan ljumskarna om min kille tar på mig, men jag går inte omkring och tänker på nästa nyp och det pirrar ju inte alls i kroppen. Kroppen är en hydda som transporterar runt min hjärna, blä."

Jag känner igen hennes beskrivning typ 100%. Men så kikade jag på min hormonkonsulting-sida och hittade hormonkonsult Sylvias krämiga tips.

Alltså jag valde att placera en miniklick med DHEA-kräm mitt på körsbäret. Sagt och gjort, utan större tro på att dette skulle fungera. Men efter ett par dagar så WOW, helt plötsligt återkom signalerna, precis som när ekolodet har träffat en rysk ubåt på inre vatten.

Ping ..... ping..... ping signaler mellan hjärnan och mellan ljumskarna har återuppstått!!!

Nu är min egen boyfriend lite extra läcker att se på, en till schysst bieffekt.

Obs om du prövar krämen, gör det men det finns ingen forskning som säger att det är farligt eller ofarligt, så det är på egen risk.

Go girls!
Maria på red.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0