Den perfekta första dejten

En vän frågade mig: "ur ser den perfekta första daten ut?"
 
Jag tänkte ett tag. Sedan svarade jag: "Helst bara något väldigt simpelt. En promenad kanske. Helst ingen fika eftersom blommiga kaffekoppar med små öron gör mig darrig och nervös och jag kommer garanterat att spilla."
 
Vänner skrattade till. "Men du vet väl att på de allra flesta kaféer år 2015, så dricker man ur stora glas."
 
"Det märks att det har gått ett tag sedan jag fikade..."
 
Jag tänkte ett tag till.
 
"Men det får absolut inte vara en middagsdate. Jag blir så nervös av att äta framför en främling. Känner direkt att jag kommer att sätta något i halsen."
 
Vad säger du?
Hur ser den perfekta första dejten ut?
 
Oavsett vad man gör tillsammans så är ju ändå det viktigaste att båda går därifrån och tänker att "honom/henne vill jag träffa igen!"
 
Trevlig dating!
 
http://phonecafe.se
 
Jobbiga små kaffekoppar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0