Pirrande leksaker med batteri

Inför sommarens mysiga picknickaktiviteter så gäller det att inte glömma batterierna till alla leksaker som också ska packas in i min korg. Oavsett om jag har en picknick ensam eller med någon så blir leksakerna användbara och det värsta som finns är om batterierna tar slut mitt i det erotiskt sköna i det gröna.

Att njuta och ha sex utomhus är det bästa med sommaren, det ger så mycket mer att vara ett med naturen om jag säger så, håller någon med?
Glädjestunder med lite extra krydda skadar inte, kanske att någon skulle kunna råka se eller gå förbi också…. det gör det bara ännu mer spännande eller vad tycker du?

Jag har en favoritvibrator som är så otroligt stark och skön vilket för mig till hejdundrande höjder när jag själv vill. Ett annat måste under den rödrutiga duken är en fantastisk vacker dildo inköpt i en elegant sexbutik utomlands som är perfekt och kan hålla sig hård hur länge som helst…även om en naturlig alltid är att föredra…

Jag har en röd lackväska där jag samlar allt glidande, surrande, hårda, mjuka leksaker i alla material, storlekar och färger. Bara jag ser den där väskan så börjar det bulta och fuktas på rätt ställe. Häromveckan såg jag någon ha en exakt likadan röd lackväska och jag blev alldeles ställd. Mina knän kändes som gelé och jag undrade vad den personen hade i sin väska, tänk vilka associationer en röd lackväska kan ge!

Det jag också gillar på mina utflykter är jordgubbar, grädde och choklad (gärna flytande) som kan avnjutas på min kropp eller någon annans. Chokladdoppade slickepinnar eller gräddiga jungfrubröst kan stå på den sensuella avsmakningsmenyn.

Jag har hört ryktas om att det finns signaler till andra som vill ha lite alternativa picknickingredienser tex vid nakenbad och som gärna välkomnar sällskap, då kan en binda en röd rosett på korgens handtag för då vet alla initierade att det går bra att komma fram. Ska vi testa det i sommar med röda rosetter? Det kan bli många spännande upplevelser och dejter…

Hoppas vi ses på en picknick i sommar – jag längtar ;-)

Surr surr från
Fanny Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0