Värme! Även på Phone Café!

Äntligen värmer det på, hörni!
Nyhemkommen från min resa njuter jag av sol och fågelsång.
 
Där jag var förra veckan fick jag höra, av flera olika personer, att de hade haft dåligt väder i en hel vecka.
Och de hade blivit nedstämda och introverta.
Och då hade de tänkt på Sverige och Norden.
 
"Inte undra på att ni är som ni är - buttra och tysta!"
 
Så är det ju.
Dessvärre.
 
En veckas trist väder och de blev nedstämda. Tänk då på vårt hela halvår...
 
Jistanes. 
Den som tyckte det var en god idé att bosätta sig på dessa breddgrader måste ha varit galen.
 
Nu njuter vi av solen och av de många människorna på Phone Café!
 
Krönikör Kim - solig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0