Stanna inomhus!

Jistanes vad kallt det blev.
-19 grader i huvudstaden denna morgon och jag var nog inte den enda som ville stanna kvar i sängen.
 
Snart är helgen här och det lovas riktigt rejält vinterväder.
Minusgraderna får en och annan att sträcka sig efter luren.
Helt rätt, tycker jag så klart.
Varför gå ut i frysboxen när man kan sköta sina sociala kontakter via telefon?
 
Hela den gångna veckan har varit mycket hektisk på Phone Café.
Het, skulle jag vilja påstå.
 
Ett ställe där man kan tina upp, om du förstår vad jag menar...
 
Många stammisar hittade tillbaka till Phone Café och många nya röster hördes.
Allt ifrån MILFiga pumor till unga, nyfikna tösabitar.
Allt ifrån hederliga herrar till unga, virila gossar.
Alla får plats!
 
Så vi hörs på linjen i helgen!
 
Krönikör Kim - en smältande isbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0