Får det vara en redig falukorv?

Veckan gick som i ett huj och plötsligt var det äntligen fredag igen.
Dags att släppa ut håret och knäppa upp översta knappen och så vidare...
Dags att vara sitt verkliga, vågade jag!
 
Vad passar väl bättre för att komma igång än en redig falukorv?
Ja, jag menar inte nödvändigtvis en sådan där korv som man äter - men man kan ändå med fördel stoppa den i munnen.
Se detta klipp så förstår du vad jag menar.
 
Trots att hösten är här så har veckan varit mycket het på Phone Café.
Jag vet inte vad det är som orsakat det men ni som ringt in har varit väldigt i gasen.
Oerhört vågade och... grafiska.
 
Kanske har ni haft fredag hela veckan eller kanske har ni desperat försökt förlänga sommarens härligheter?
Vilket som så har det varit härligt!
 
En hel del romantiska personer har vägt upp det hela.
Skönt.
Vore ju tossigt att bryta alla regler bara så där.
 
Men nu är helgen här och det är tillåtet att släppa loss.
Så sätt igång.
Vi hörs på linjen.
 
Krönikör Kim - fredags-full-i-fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0