Lönehelg!

Tjoho vad jag och tjejkompisarna ska chilla och dansa under discokulan i helgen.
Många stammisar har börjat krypa ur vinteride och det är mer action på linjen mot midnatt. Kul!

Eftersom jag fortfarande är singel på byn, men inte så jagad just nu, så planerar jag mitt ringangde väl.
Ikväll är det Revenge på TV3, vackert och mycket morr.
Vem vill inte ha ett liv på sommaren med drama i the Hamptons? Nice.
Efter programmet slut så har jag tillräckligt med Emilys raffiga on-liners för att få schyssta napp på Cafet.

Våren plirar ju en i nyllet därute och jag vill verkligen hitta en schysst date innan tussilagon slår ut.
Yes jag jobbar med Phone Cafe, men det stoppar inte mig från att fiska snyggingar a la Benedict Cumberbatch! Vem??? tänker du. Jo killen som spelade Sherlock Holmes på SVT1 i februari.
För det är målet.
 
Om du är kille och läser det här..
Sharpness är läckert, lite fina lockar, vackra händer,
härlig röst och modig som ett lejon är ren bonus.
Just Benedicts röst är en rejäl turn on, mums.

Så se upp grabbar för IPhonen är laddad och festen har redan börjat.

Kramar
Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0