Dressman lovar sex?

Ligger i soffan, klockan är 21.59, TV3 på burken, sista reklamblocket efter Svenska Hollywoodfruar. Dressmanreklam – en supersnygg 25årig hunk endast iförd kalsonger discodansar in i 42 tummaren.

En till.. ursnygg ”six pack hunk” dansar glatt & poppigt med en ännu snyggare kalsong, åsså en till…
Alla discodansar till slut och ser ut att ha värsta kalsongkalaset…. Jag lutar mig framåt och blir intresserad.

Vad månde detta leda till? Finaaaaaal; stillbildstagning av vita kalsonger (med snygging i) som i PROFIL täcker upp alla 42 tummen i rutan!!! Wow! Där satte jag mig käpprätt upp i soffan, troligen tillsammans med alla andra straighta tjejer och gaykillar. Vad i helskotta var det där? Ren porr! Men för vem? Shoppar fortfarande tjejer kallingar till sina killar och gubbar? Då kan det ju ”make sense”. Jag skulle ge vad som helst för att få veta vad som rörde sig i reklambyråns huvud när man spikade ihop den här rullen. Tack för pirret Dressman.

På Phone Café har vi tjejer på redaktion alltid gillat att byta könsroller. Dressman har verkligen lyckats, kalsongreklamen som visas på TV nu hade kunnat vara ett klipp ur en ”Sex and the City” episod. Tjejer som ringer in tar för sig – det vet vi. Det vill vi. För det är så mycket roligare att få leka på lika villkor. Erotik, sensualism, sex är roligt och dessutom hälsosamt. I november kommer Hälsomässan i Stockholm att ha temat ”Lust”. Massor av mat och hälsokostpryttlar. Keep ya eyes open vännen – den mässan lär inte handla om knyppling och raggsockor.

Tjejer - glöm inte bort att kolla in när Hugo Rosas är på linjen. Klicka på bannern på förstasidan. Hugo ger dig svar om hur män tänker, speciellt Latino Lovers och män som vet hur man förförJ

 

Fortsatt görgo dejtningvecka.

Helena å resten av the happy Cafe people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0