Glasögonsex sells - Yes!

Häpnadsväckande glamouröst förpackad solglasögonreklam, kolla in Hydes reklamspott på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hguDHWFq-BA

Filmen är regisserad av vår svenske Carl-Axel Wahlström på Link Directors.  Skamlöst vackra Stockholmsbilder och fyra små berättelser som säger vad… att det är skämmigt med sex (på något sätt) eftersom det heter ”Walk of shame”…att smyga sig hem efter hot sex. Men du..gör en ball grej av det och dölj dig bakom ett par feta läckra solbrillor. Filmen kommer upp på svenska biografer i februari.

Vad blir nästa steg i reklammakeriet? Solglasögonfetischism? Straighta, gay och odd lovers har sex i ett hav av goggles? Vi ser fram med spänning emot nästa steg av denna lite nyvunna mark av äventyr.

Har hört det mesta på Phone Café, men inte så mycket om solglasögon – ännu - that is. Sedan nyår har det varit relativt lugnt. Det flesta besökare har sina rutiner på linjen, nästan ingen har hört av sig till kundtjänsten, alltså verkar allt fungera. Sporten hetsar upp en del killar och tjejer som liksom fortsätter tävlandet inne på linjen, hitta skönaste dejten eller bara lite mys i luren. Alltså havet är lugnt och när det stormar så slänger vi en blänkare om det. Trust meJ

Vad du än gör därute, ta hand om dig!

Skön flirtvecka önskar Helena o hela Cafégänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0