Sirap i burken!

Som du kanske redan vet så har vi flyttat Phone Cafe till en ny plattform för att du ska få tillgång till nya och spännande funktioner.

Det som nu fungerar fin fint är att kunna nå kundtjänsten direkt på knapp 8 i väntmusiken. Det har varit några kunder som betalar via kreditkort som har haft problem, men det är fixat nu och alla har fått kompensation. Ljudkvaliteten är mycket bättre och till sist så har vi på begäran förlängt tiden på meddelandeinspelningen, från en till två minuter.

Men! Det finns ett problem som vi vi fortfarande brottas med - systemet kan ibland uppfattas som seg sirap. Vi jobbar stenhårt för att lösa det hela och återkommer när det är löst.
Vi tackar både nya och trogna stammisgäster på Phone Café som supportar oss med att fortsätta att ringa, så vi kan få till ett ännu roligare och bättre ställe att hänga på.
Varma varma Cafékramar
Helena och Crew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0