Gästbloggare Lila har hängt på Cafét


Halloj i vårsolen:-)
Jag är very singel, bor i Solna, heter Lila och har fått äran av
Phone Cafes redaktion att skriva en liten gästblogg.
Jag brukar ringa som mest på kvällen,
men det har hänt att jag har ringt på dagen från soffan,
sjukskriven och lite varm i kroppen av feber.

Jag fick kontakt med linjen för att jag mailade in till [email protected] för att fråga några saker om dejtingtips.
Vi har mailat lite fram och tillbaka och nu har jag faktist fått snurr på min dejting.

I februari träffade jag fyra killar från linjen, varav två var jätteintressanta.
En av dom två tyckte dessvärre inte att jag var intressant och den andra
har jag faktiskt haft ett fårhållande med i 3 månader.
Han har nu flyttat utomlands och vi kommer inte kunna fortsätta vår relation tycker jag.

Jag var återigen på linjen i lördags kväll.
Snack om att jag blev glatt överraskad över hur mkt folk det var där inne.
Sista jag var inne var ju runt jul och nyår och då var det lite
tyst och tråkigt och någon intressant person här och där dök upp,
men det verkade som folk hade fullt upp med julbestyr.

Det första jag möttes av var 3 superhärliga killar på rad,
jag älskar röster och fastnar mycket för just det.
Den ena killens press var något kort och tråkig men han lät såå snygg,
han var dessvärre upptagen såklart med att snacka med någon annan tjej som hunnit före, knorr.

Den andra killen skickade jag lite meddelanden till, men han satt på jobbet och kunde inte prata.
Jag fick hans nr och vi bestämde att vi skulle höras på onsdag kväll.
Tycker han verkar vara min typ. En lång mörk kille som jobbar med it.
Perfekt tänkte jag då har man någon som kan fixa datorn hemma ;)

Sen började jag prata med mister X, en Malmökille i
30 årsåldern med en mycket mörk vibrerande röst som verkligen fick mig på fall.
Tyvärr så var denna kille gift och jag vet intie riktigt om jag skall våga träffa honom.
Vi har mailat lite. Tänk om man trillar dit och så blir man bara olyckligt kär, jag får se hur jag gör!

Ringde in en snabbis på min lunchrast idag.
En del riktigt trevliga killar där inne faktiskt,
men lyckades inte riktigt hitta vad jag söker.
Ska plinga ikväll och pröva min lycka...skulle så gärna vilja hitta en
liten vårfling och kanske nån mysig att dela sommaren med...

Återkommer om jag får för redaktionen med lite mer info om min lycka på linjen...

Kram Fröken Lila

Måste bara får bjuda på en liten kul video om mina Norska vänner:-)
Pussar

http://www.youtube.com/watch?v=LMvoFETJlMU 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0