Semesterhalvlek

Vecka 30 och semesterhalvlek för många. Det är lite upp och ner med besökandet på linjen just nu. Det märks att folk är på semester, men ibland så blinkar det till vi oanande tider. Mycket folk typ mitt på dagen av någon mysko anledning som jag inte förstår. Har reflekterat över att det inte är fotbollsVM, Lets Dance eller Desperate Housewifes som drar Ni underbara Café besökare åt något annat håll än lite kurr och burr på linjen.
Nop det måste vara familjelivet med semester.

Själv försöker jag ju fånga en IRL dejt på linjen då och då. Det är ju så tråkigt att vara singel mitt i sommarvärmen. Tycker väl att som blond, normalbyggd, humorgalen och med egna tänder, så borde man ju vara en smasching hit bland grabbsen. Det går lite trögt, kanske för att jag hänger på linjen lite senare än dom flesta, typ efter ett på natten och då är det ju inte lika tätt med presentationer. Tips någon egenskap på vad som kan tänkas efterfrågas?
Eftersom det är fullmåne den här veckan, så är det enda jag kan komma på; yla som en varghona. Både i och utanför luren. Kan det vara något?

I will be back:)
Yyyyyyyllll
Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0