Ledighet = extra mycket kåthet?

Efter alla blommiga avslutningar, glada flakstudenter och det romantiska prinsbröllopet så är jag alldeles uppfylld av känslor. De vackra kärlekstalen Prinsen och Prinsessan gav till varandra gjorde mig så glad eller den uppsluppna gospelsången som de vandrade ut till med leenden som strålade runt deras huvuden i eufori. Carl-Philips kärlekstal till Sofia och Sofias tal till prinsen, det kändes så äkta och levande. Det är väl just den där känslan många av oss önskar och längtar efter?

Känslor av livslust sprider sig över hela kroppen. Just ordet kåthet betydde förr livslust och det är ju verkligen en lust till att känna livet skölja över och i mig som ordet associeras till. Njuter av solens varma strålar och slänger av så mycket kläder det bara går. Det är så mycket hud som tittar fram bland alla vackra sommarklänningar och sommarskjortor. Det gör mig lite yr och loj, som en lejoninna ligger jag i skuggan och spanar efter något byte som jag girigt kan hudhungra i mig bakom mina solglasögon.

Det är sinnenas säsong nu, så mycket oral stimulering, glass i alla smaker och storlekar – åt precis en fantastisk italiensk glass som hette After Eight som var som en karusell i gommen, det är rätt sexigt med att slicka glass också, det skapar alla möjliga fantasier. Varför inte dela en glass?Jordgubbssäsongen börjar också strax och där kan vi snacka sexiga gubbar i alla smaker, chokladdoppade, söta jordgubbar är underbart! Bjud in din granne på lite balkongslick vettja – vad har du att förlora?

Dofterna firar ju också serenad, rosor i alla färger, storlekar och dofter som kronblad efter kronblad öppnar sig så vackert så man bara vill försvinna in i dem. De sköra liljekonvaljerna har nästan blommat över men lite väldoft finns kvar i skogarna och snart kommer ju sommarkantarellerna, skogens guld. Jag älskar att ha picknick i skogen, alldeles naken och gärna med jordgubbar. Det känns som om alla ser mig samtidigt som jag förstår att det inte är så, det är nog exhibitionisten i mig som gillar den känslan. För att inte tala om alla härliga nakenbad det finns att besöka när värmen bestämt sig för att stanna.

Det finns så många olika sorters känslor av kåthet; passionerad, djurisk, stilla, trygg, spännande, äventyrlig, vacker, gränslöst, långsamt, sensuell, romantisk, kreativ, snabbt, lekfull, skön och njutningsfylld. Variation och mångfald gör det ännu bättre och roligare.

Det blir ett sug i mig denna period, ett sug att vilja njuta extra mycket av livet och naturligtvis att vara ledig och ha semester.

Släpp fantasierna loss och njut!

Glass på nosen-hälsningar
Fanny Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0