Är vi alla bisexuella?

Jag minns att Woody Allen någongång sa att det är smart att vara bi för då har man ju dubbel så bra chans att hitta någon och kanske är det så? Jag har alltid känt att jag gillat både killar och tjejer men har valt att leva mest med killar i mitt liv även om jag nyfiket utforskar kvinnor just nu även tillsammans med män.
 
Det finns många fördomar och myter om bisexualitet, kolla in vad RFSL skriver om saken här.
 
Jag tycker det är härligt med både manskroppar och kvinnokroppar, jag får ju det bästa av allt! Framför allt tycker jag det är sexigt att utforska olika känslor, fantasier, sinnen och upplevelser med olika sorters människor. Det bästa sexuellt för mig är att få både en man och en kvinna, en härlig trekant där vi är två kvinnor och en man eller varför inte ännu fler?
 
Jag minns en Pride där jag hamnade på en efterfest där jag till en början kände mig lite vilsen men som slutade med att alla hade sex med alla och det var nog 15 personer där – både män och kvinnor – vilket var en otroligt häftig och skön upplevelse. När klockan började passera 04-slaget så gick vi hem och återsåg aldrig mer varandra.
 
Nästa vecka (vecka 31) börjar Pride-festivalen i Stockholm och det är ett härligt event där alla är välkomna och där det finns möjlighet att nosa på hbtq-världen (hbtq=homo,bi, trans, queer) för att se om någon doft kan passa, kolla in programmet, det finns otroligt mycket spännande att testa, uppleva och lära sig oavsett vilken bokstav eller sexuell läggning man anses tillhöra. Det är både allvar och fest i en salig blandning. Framför allt är det bästa stället för att flirta och ragga eftersom allt är så öppet och glatt denna vecka.
 
Jag tycker det är läckert att se alla färger, regnbågar och just mångfalden få plats i vår fina huvudstad extra mycket denna vecka. Jag kommer att vara där och njuta för fullt…
 
Varför inte slå till och våga prova något nytt eller kanske komma ut ur garderoben?
 
Enligt en undersökning som Aftonbladet skriver om här, har 97 % av kvinnor sexuella fantasier och på en lista över sexfantasier så kommer på fjärde plats – sexuella fantasier om en annan kvinna.
 
Happy Pride och happy hunting
Önskar

Fanny Hill


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Fantasier skall inte genomföras.
Det är därför de är fantasier.

2015-07-25 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0