Let's Talk About Sex, Baby

Idag ska vi snacka lite sex.
 
För några dagar sedan besökte jag två olika slags sexshoppar.
Med betoning på olika...
 
Dessa butiker hade kunnat ligga på olika planeter. Eller solsystem!
 
På det första haket - verkligen ett HAK - smög mogna farbröder runt mellan hyllorna. De bläddrade tyst i magasin vars omslag pryddes av yppiga damer med våpiga miner i ansiktet.
 
Ägaren - en likadan rultig, tunnhårig farbror med en misstänksam blick bakom de tjocka glasögonglasen - stirrade på mig när jag tog en snabb runda i den enorma butiken.
 
Jag vände om. Detta var inget ställe för mig.
 
En halvtimme senare klev jag in i en annan sexshop. Eller kanske "erotikboutique". Här var det glada damer bakom kassan. Det var flott och fint i boutiquen. Jag frågade om råd och fick en massa tips och en timme senare gick jag därifrån - halvt ruinerad men glad i hågen och med en elegant guldglimrande påse full med erotiska prylar.
 
Det finns så många olika böjelser när det kommer till det sexuella.
Läder, lack, plast, sportkläder, S&M, slavar, blöjor... You name it.

Vad går DU igång på?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0