Lägg din röst på Phone Café

Du kan välja att lägga din röst på Phone Café eller att lägga ditt ansikte på nätet.
Visst, en bild kan säga mycket. Men den kan vara retuscherad. Kanske är den tio år gammal.
Förmodligen föll ljuset lite extra fint just när fotot knäpptes.
 
En röst är däremot en röst.
Och en röst är färskvara.
Det är väl knappast någon som spelar in sin röst för att tio år senare spela upp den på Phone Café?
 
"Just idag är jag glad", kan rösten signalera.
Eller "i afton är jag het".
"Jag är rosslig idag - tyck synd om mig."
"Jag är lite nedstämd - snälla pigga upp mig!"
 
Ja, en röst säger så mycket mer än vad en bild säger.
Visst, man kan förvränga sin röst lite grann, men man hör ändå vem personen bakom rösten är.
 
Därför tycker jag att du lägger din röst på Phone Café!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0