Glad Påsk från fjärran land

Jag hör rapporter om påskkärringar som dräller runt på gator och torg.
Karameller ska de ha. Frukt är tydligen inte godis...
Själv befinner jag mig på andra sidan jorden på efterlängtad semester och jag kan avslöja att här är verkligen frukt godis.
Många lustiga frukter har jag hunnit premiärsmaka (skulle inte kunna uttala deras namn även om jag skulle komma ihåg vad de faktiskt hette). 
Även minsta gurkbit och tomat smakar som gurka och tomat ska göra.
För att inte tala om vattenmelonen! Underbart smarrigt!
 
Vet inte om det finns något Phone Café-aktigt här men jag ser människor ragga på varandra lite överallt.
Och värmen får dem ju att klä sig minst sagt... utmanande. Inbjudande.
Ja, det är nog inte många som går hem ensamma från krogen (om de nu inte av någon anledning verkligen skulle vilja göra det).
 
Glad påsk alla Phone Café-diggare.
Vi hörs nästa vecka igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0