Phone Cafe Paaaartyyyy!

Hejsan på Dejsan Tjejen, är du i Stockholm imorgon kväll?
På Kungsgatan 15, mitt emot Mc Donalds vid Stureplan
ligger Nattklubben Aveny.

Phone Cafe bjuder på "Ladies Night" imorgon kväll!
Insläppet börjar vid 21.00.
Det blir CHIPPENDALES SHOW.
Yes du hörde rätt tjejen.
Massor av läckra killar som dansar runt mitt framför nästippen på..DIG!

Och är du kille så är tjejerna glada och upppiggade att se dig när dörren öppnar fur alle kl: 23.30

Läs mer:
http://www.nattklubbaveny.se/facebook-6488381 
Har du fått ett sms om Ladies Night, visa upp samma sms så får du gå in gratis.

Det var kanske 6 år sedan på Karlssons (också ett skönt hak på Kungsgatan)
som jag sist såg najsiga sixpacks med eld i blicken dansa mot just min näsa.
Vi tjejer hade galet kul.
Lite bonnigt kul, men likförbaskat kul.

Så häng på katten!
Eller ring in och hämta hem bytet på linjen direkt.
Livet är för kort för att vänta på ett härligt dejtningäventyr:)

Helena & Cafe gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0