Solen gör oss kåta

Jag tillhör dem som blir kåt av solen och av värmen. Vad jag förstår är jag inte ensam om den känslan. Jag har funderat på vad det är som händer när jag blir solvarm?

 

Kan det vara att värme gör mig avslappnad och då kommer lusten extra mycket?

 

Kan det vara att jag klär av mig mer och det finns lättare tillgång till huden?

 

Är det att jag ofta har klänning och är utan trosor vilket gör att det finns en närhet till min fitta än på vintern när den är påpälsad i flera lager?

 

Kan det bero på att jag och fler med mig rör sig mer utomhus, är mer öppna för flirt och kontakter? Eller frigörs massor av lustendorfiner i kroppen när solen kommer fram?

 

Det är fascinerande att så många av oss njuter mer under de varma sommarmånaderna. Jag tänker också att många av oss ligger och solar på stranden, i trädgården, på sin balkong och många av oss gör det nakna. När vi ligger där och slappnar av och funderar kanske det finns mer plats för erotiska fantasier vilket gör att kroppen bokstavligen fylls av extra mycket blod här och där vilket gör att det också blir lättare att klittra eller runka, gärna om det kanske finns någon i närheten eller hur? Så där på lite lagom avstånd… Att bli tittad på i smyg när jag onanerar är bland det sexigaste jag vet…

 

Är vi fler solande personer kanske vi behöver bli insmorda på ryggen med ngn härlig sololja och beröring vet vi ju vad det kan leda till.

 

Det går ju också att bli kåt av en helt vanlig gudomlig potatisgratäng som Mia Skäringer i Solsidan.

 

Hittade också härliga solsexminnen från Expressen där alla handlar om kåthet i solen.

 

Bara den här texten gjorde mig så sugen så nu går jag ut i solen…Njut av den sista solperioden och låt lusten flöda ymnigt!

 

Fanny Hill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0