Hoppas hösten snart är här...

Sommaren har tydligen kommit till landet.
Åtminstone delar av det.
Inte mycket slår den svenska, eller nordiska, sommaren. Det måste erkännas.
Synd bara att den är så kort (men alltid är det ju nåt!).
 
Men någonting får mig faktiskt att se fram emot hösten...
Nämligen TV4:s Så mycket bättre.

Förra säsongen gick mig förbi då artisterna icke tilltalade mig, men när jag nyligen såg ett visst namn dyka upp i anslutning till programmet så hajade jag till och intresset väcktes.
 
Carola.
En dam som efter alla dessa år fortfarande väcker så starka känslor - positiva såväl som negativa - kan beskrivas med ett ynka ord: superstjärna.
Så är det bara.
 
Hoppas således att hösten snart är här! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0