Fantasier är extrakryddan

Hur ska vi kunna njuta utan våra fantasier? Jag skulle säga att det är helt omöjligt. När vi har sex med en partner så finns olika fantasier alltid närvarande i varandras system.
 
Tänk om vi skulle våga prata mer om vad vi fantiserar om när vi onanerar till exempel?
 
- Åh älskling, när du nafsar sådär i örsnibben blir jag så kåt.
- Menar du såhär?
- Ja, precis så…jag tänker att du är en sexig vampyr som kommer och förför mig med dina bett. Nafsa hårdare!
 
- Mm, jag vill sätta mina märken över hela dig…
- Ja, fortsätt..det är så skönt.
 
Tänk om ena personen aldrig sagt att hon älskar att bli nafsad på och bara fått fantisera om det? Tänk vad mycket hon, han, hen, de går miste om? Och lyfter man på en fantasisten så märker man att det ständigt kommer nya stenar att vända på. Då blir inte sexet rutin och tråkigt.
 
Jag pratade med en man som varit ihop med sin kvinna i 30 år, deras sexliv blomstrade tack vare att de delade fantasier, var öppna för nytt och var nyfikna på varandra. Kommunikation skulle jag säga är det största erogena verktyget.
 
Ytterligare ett yngre par som varit ihop några år berättar att de älskar att tillsammans gå ut och spana på en person för att sedan bjuda hem personen till deras sängkammare, på det sättet förgyller de och sätter extrakrydda på deras sexliv.
 
- Babe, jag har alltid fantiserat hur det skulle vara att ha sex med en kvinna, skulle du vilja se på när vi har det?
 
Vad tror ni den här kvinnans man svarade?
 
Fantasier kan ju också vara ett sätt att testa sina inre gränser och se vad som får en riktigt upphetsad. Många förbjudna tankar kan få utlopp i rollspel. Så länge det finns kommunikation och samtycke så finns det inga gränser (inom lagen). Allt från att tycka det är otroligt förbjudet och sexigt att kissa på någon i duschen till att klä ut sig som en häst. En sexig vuxenlek som kan bli som en livsstil för många.
 
Jag tror många vuxna mår dåligt och har tråkigt i sina relationer för att de leker för lite. Vilka lekar skulle du vilja leka?
 
En del fantasier kanske inte alls är lika roligt i verkligheten utan de kanske ska vara kvar i fantasierna, men visst kan det vara värt att leva ut en del av våra fantasier med rätt person/personer? Men att bara våga fantisera om saker i sig kan ge en otroligt pirrande, härlig känsla.
 
- Jag längtar så till vårvärmen nu!
- Varför?
- Jo för då behöver vi inte ha så mycket kläder på oss, jag längtar efter en picknick i skogen du och jag där vi tar av varandras kläder tills vi är alldeles nakna. Du vet på det där stället bredvid stigen så det skulle ju kunna komma någon…
- Mm honey det låter mycket lockande…vad har vi i korgen då?
- Du skulle bara veta vad jag har packat ner till oss…
 
Att överraska varandra och visa att det går att skapa nya härliga erotiska minnen tillsammans är viktigt.
 
Lek och fantisera mer!
Fanny Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0