Ta hand om oss

I dessa förkylningstider har vi chansen att ta hand om varandra med hudhungrig beröring, rösthonung och omtänksamma sinnen. Kanske ta ett ångbad med en vän, lägg i örter och andas in tillsammans med något att släcka törsten bredvid sig.

Jag tänker att allt går att göra njutningsfullt men att vi ibland kan vara för lata eller bekväma för att orka göra det där lilla extra, den där lilla guldkanten men om jag skulle skriva en logg på allt jag gör nog skulle jag ha tid att byta ut något (tex titta på facebook) en stund mot något mer njutningsfullt för mig eller tillsammans med någon. Ett förslag är att njuta av sig själv och sitt kön, ensam eller tillsammans med någon/några.

Att onanera sig frisk är också ett knep, det känns så mycket bättre efter en rensande orgasm. Oavsett om jag är förkyld eller inte så är orgasmen så läkande och uppfriskande. Inför ett möte kan det vara en riktig energihöjare och ge sig själv en orgasm. Testa!

Jag läste i en artikel i Aftonbladet att det gick att undvika prostatacancer ju mer man onanerade och enligt undersökningen säger forskningsprofessorn: Ju oftare du tömmer rören desto mindre finns kvar som kan skada cellerna.

En annan artikel i Solo säger att onani kan bota sötsug och enligt den amerikanska hälsoexperten så kan 10 min onani per dag göra en både piggare, gladare, friskare, mer fit, avstressande samt dämpa sötsuget. Betydligt hälsosammare och skönare än att ta en relaxande drink efter jobbet.

Nu ska jag klittra en stund
Fanny Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0