Heta drömmar

I två nätter nu har jag vaknat våt och kåt. Både underbart och frustrerande. I natt var jag en oövervinnelig sexgudinna helt i silver som tog det hon ville ha och inte hade några skrupler alls, kan det vara så att jag kanske vill ha mer av den varan i verkliga livet?

En del tror att det går att styra det vi ska drömma, att det går att lägga in en beställning innan man somnar. Det heter tydligen att man klardrömmer och enligt denna artikel så har 50-70 % klardrömt någon gång i sitt liv. Att klardrömma innebär att jag är medveten att jag drömmer när jag drömmer så jag kan njuta av ett extraliv även på natten. Tänk vilka önskningar och fantasier jag kan leva ut på natten - det är rena Inception-verkligheten, men att det är jag som planterar in saker i mina egna drömmar som jag vill uppleva.

Har ni kollat in Phone Cafe nya hemsida förresten? Tycker den blev riktigt lättläst, vad tycker ni? Förändring och ombyte kan ju ge hög förnöjelse;-)

Dröm vått
Fanny Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0