Kan vi inte bara kramas istället?

Ibland tänker jag på det här med sex och samlevnad.
Men mest på sexet.
Och då tänker jag på att det ska vara så avancerat nuförtiden.
 
Tittade på något sexprogram på TV och det skulle vara kyskhetsbälten (på män), det skulle piskas och nypas och det skulle pruttas i partnerns ansikte (!) och det skulle fistas både här och där. Partnerbyten. Sexgungor. Pluggar och gag-balls.
 
En blir ju alldeles matt.
 
Vad hände med det simpla lördagsligget? Ett nöje som ej borde föraktas.
 
En börjar ju sakna tiden då ett blåsjobb var busigt.
 
Nu är jag ingen tillknäppt person.
Översta knappen är inte knäppt och jag är öppen för det mesta.
Men ändå.
När jag tar del av vad "andra gör" så blir jag andfådd.
 
Hur orkar ni?
 
Gör vad ni mår bra av - absolut! - men att bara kramas lite är aldrig fel!
 
Krönikör Kim - föredrar nog en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0