Med eller utan bollsinne

Det är en massa sportevenemang på gång nu, är det inte?
Ja, inte vet jag vad för typ av evenemang eftersom intresset ligger på noll.
Eller rent av på minussidan, men en kan ju inte undgå sportiga rubriker, så totalt bakom flötet är det svårt att vara.

Fastän just jag inte är intresserad av sport så vet jag ju att många är det.
Och jag undrar då hur sportsliga framgångar/motgångar speglas på exempelvis Phone Café.
Om det går bra för Sverige och svenskarna - är humöret då på topp på linjen?
Är folket på bra humör, mer avslappnade, öppna och mer villiga att ta kontakt?

Och tvärtom - om det inte går alls bra i sportsammanhang - är minerna sura och tonen dyster?
Detta ska jag ta och tänka på nu när "de där sportevenemangen" drar igång.
Javisst, Phone Café håller som vanligt öppet dygnet runt - oavsett happenings på arenor och i tv-rutor, så när du vill avreagera dig - ring!

Gilla oss på Facebook.
Följ oss på Twitter.

Krönikör Kim - utan bollsinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0