Full rulle på PC

Vilken härlig vecka det har varit, hörni.
Gott om trevliga människor på Phone Café.
Det märks att ni är tillbaka från semestern, avslappnade och utvilade, ty det har varit full rulle hela veckan.
Datingsugna människor möter kärlekstörstande och/eller pratsugna. Lurar lyfts och nummer slås.
Allt kan hända. Och gör det också. På linjen.
 
Ibland stör sig någon på en medringare, men låt oss en gång för alla konstatera att alla typer av människor är välkomna på Phone Café.
Om någon inte fallar dig på läppen så är det bara att ignorera vederbörande. Och är det riktigt illa så kan du snabbt och enkelt klicka på "blockera".
 
Tänk om man kunde göra så även IRL.
Hen stör mig. Jag blockerar.
Hen går långsamt. Jag blockerar.
Jag är inte intresserad. Jag blockerar.
 
Phone Café har sina fördelar! :-)
Vi hörs.
 
Krönikör Kim - ständigt med en lur i näven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0