Bröloppsmiddag med fel urringning

Du läste kanske min blogg för ett par veckor sedan om Möhippan med röj. Sen kom den totala kontrasten. En snuttergo bröllopsmiddag i lördags. Men min pigga närvaro blev pannkaka från början. Jag hade värmt upp hemma med ett litet glas vitt vin, musik, kollat av ev hunks på Cafét.

Till sist lite tidsstressat zippat ihop mig i den svarta siden kalasklänningen med puffbak och rysch runt om. Jag har lagt på mig ett par kilo eller två sedan jag hade den sist. Slängde på mig den svarta kavajen ovanpå. Blev mött med stora tefatsblickar av över hundra personer som under kvällens lopp stirrade på mig,,,men inte i ögonen, utan rakt ner i klyftan. Min klänning hade krympt. Jovisst jag var lite blond och lite partajglad just då, men kopplade inte överhuvudtaget ihop 1+1 blir superklyfta a la big C kupa. Åhhh så pinsamt i typ 5 timmar.

Eftersom majoriteten av gästerna var church goers och jag såg ut som raka motsatsen så var det bara slinka hem redan vid dansen. För det var då en ganska läcker kille kom fram och sa, jag kan inte sluta titta på dina bröst! Rask mars hem genom byn. Paret jag känner var nog bara lättade.

När jag väl var hemma så greppade jag luren, pratade bort en skön stund med ett par trevliga killar som sa att dom gillade fina kvinnliga behag.

Ja - jag vet,,, lite teledejning-linje-snuttefilt i örat. Men det kändes ändå bra.

Nu är det en ny fräsch vecka och en massa fantastiska möjligheter att göra bort mig.

Tror jag börjar med att ringa Phone Café,,,där kan ingen se om jag floppar och rodnar mig kräftröd i fejan.

Love – Peace – Luck på Er alla dejters -  Helena

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0