Bling-bling i dating

Hängde på Phone Café i helgen.
Jagade som en vampyr i sommarnatten för att hitta en bitbar date. Fick mycket skamliga förslag i örat. Men en filur stack upp som lite udda. Han lovade full service på hemmafronten. Han vill bli hemmaman! Wow, sicken dröm-man. Rena dejtningblinget. Ta hand om huset, ungarna, trädgården, röra ihop gott-gott i köket och sitta vid soffändan och ge fotmassage. Efter att ha beskrivit sig själv som typisk blond, attraktiv 30 plussare (yngre än mig alltså) så borde vilken singeltjej som helst bett om en live dejt. Men ett "moment of clarity" swishade förbi i bland hjärnspånen.
Det känndes som att någon har shoppat åt en. Ingen jakt eller utmaning alls. Konstig reaktion. Allt är ju serverat.
Mycket mysko. Efter att ha tackat för det mycket seriösa samtalet och erbjudandet, tryckte jag stjärna och hoppade ur vår live konversation. Lilla fegis-jag.
Så nu ångar jag mig - såklart.
Ja, ja det blir ett nytt pling i luren till helgen - såklart.

Tallyhoo å happy datingvecka!
Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0