Älskar...Älskar inte...

Tänk om Victoria eller Daniel ångrar sig innan dom ska säga "ja"... Visst har du tänkt tanken. Vad gör man då? Kör på i alla fall och tänker, ja, ja vi har ju inte avbrutit Love Stockholmkalaset i alla fall och kärlekens ikoner som vi är, så får vi väl hålla vad vi lovar?

Mitt eget bröllp blev inställt efter ett års planering, bara en månad innan "do date". Så jag vet vad det handlar om i miniformat. Argast blev våra mammor. Bröllop är väl ändå mammornas högtid? Romantikens höjdpunkt. Prästen, kyrkan, inköpta kläder, avbokade gästrum, buketter, middagbeställning, presentlistor, musiker, behöver jag hålla på... En mardröm. Men jag är glad att vi sa nej. Vi var inte "marriage marterial". Så det blev ingen match mellan Sverige England. Men två fina ungar fick vi. Inget toppar den presenten. Dessutom tvåspråkiga av naturen.

Hoppas paret Westling & Bernadotte kommer till skott och får evig lycka och må svennehändelser som mitt inte korsa deras vägar.

Love, peace and understanding.
Helena 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0